Las Vegas

Rundtur till Hoover Dam från Las Vegas

Las Vegas, USA
Blir troligen slutsåld

Från 74,00 US$

Välj datum och resenärer

upp till 24 timmar innan upplevelsen börjar (lokal tid)

  • 4 timmar 30 minuter
  • Upphämtning erbjuds
  • Mobilbiljett
  • Erbjuds på: Engelska

Översikt

Du kan inte besöka Las Vegas utan att ta in den spektakulära synen av den majestätiska Hoover Dam! Ett sant underverk, dammen byggdes på mindre än fem år under den stora depressionen av tusentals män som vågade sig in i Black Canyon för att utnyttja kraften i det mäktiga Colorado.
  • Hoover Dam Discovery Tour från Las Vegas
  • Inkluderar regeringsguidad kraftverkstur
  • Underhållande och informativ kommentar från din professionella förarguide
  • Pickup och drop-off från de flesta Las Vegas hotell

Därför väljer resenärer den här rundturen

En fantastisk djupgående rundtur i Hoover Dam inklusive alla klockor och visselpipor!

Det här ingår

  • Hoover Dam Power Plant Tour
  • Vatten på flaska
  • Hotellhämtning och avlämning
  • Dricks

Meeting and Pickup

Upphämtningsplatser

Välj en upphämtningsplats

Starttid

10:00

Upphämtningsinformation

Du måste bekräfta den exakta hämtningstiden och platsen för din turné genom att kontakta leverantören direkt efter köpet. Om du inte bekräftar den exakta hämtningstiden och platsen kan du missa din turné och återbetalning kommer inte att beviljas för missade hämtningar.

Det här kan du vänta dig

Denna turné erbjuder gott om utforskningstid vid Hoover Dam. Delta i den statliga upptäcktsrundan där du går genom ursprungliga tunnlar, ser de enorma generatorerna och har fantastiska landskap från utsiktsplattformen Penstock. Efter invändig rundtur, besök utställningsgalleriet och besökscentret.

Dessutom ingår stopp vid Lake Mead Lookout och ta otroliga bilder från Pat Tillman Bridge med utsikt över Hoover Dam.

Du kommer också att göra ett kort stopp för fotografier vid den ikoniska Välkommen till Las Vegas-skylten.

Las Vegas Strip (Åker förbi)

Welcome to Fabulous Las Vegas Sign

15 minuterUtan inträdesbiljett

Lake Mead - Lakeview Overlook

10 minuterUtan inträdesbiljett

Hoover Dam Bypass

30 minuterUtan inträdesbiljett

Hoover Dam

2 timmar Inträdesbiljett ingår

Ytterligare information

  • En bekräftelse skickas vid bokningstillfället
  • Inte anpassat för rullstol
  • Åtkomligt med barnvagn
  • Spädbarn måste sitta i knät
  • De flesta resenärer kan delta
  • Spädbarn 23 månader och under anses vara ett lap barn
  • Barn som är 2 år och äldre behöver plats.
  • Denna turné rekommenderas inte för alla som lider av klaustrofobi, har en pacemaker eller defibrillator. Tours utförs i begränsade utrymmen och i ett kraftverk med generatorer som avger elektromagnetiska frekvenser.
  • Fällbara rullstolar kan tillgodoses, förutsatt att passageraren åtföljs av någon som kan hjälpa dem att gå ombord och lämna bussen.
  • Hotellhämtning är tillgänglig för denna turné/aktivitet. Observera: Beroende på hotell kan det hända att bussar inte kan komma åt eller ta sig in i alla fastigheter. I det här fallet kan hämtning omdirigeras till en central busshållplats eller ett närliggande hotell. Exakta hämtningsuppgifter kommer att ges till gästen vid återbekräftelse med den lokala researrangören.
  • Observera att om den inre delen av attraktionen inte är tillgänglig under ditt besök, kan ytterligare stopp läggas till turnén för att säkerställa att du har en komplett och njutbar upplevelse. Vi ber om ursäkt för eventuella besvär detta kan orsaka och uppskattar din förståelse men detta ligger utanför researrangörens kontroll.
  • Den här rundturen/aktiviteten har ett maximiantal på 56 resenärer

Avbokningsregler

Du kan avboka upp till 24 timmar innan upplevelsen för en fullständig återbetalning.

  • Du måste avboka minst 24 timmar innan upplevelsens starttid för att få en fullständig återbetalning.
  • Det betalade beloppet återbetalas inte om du avbokar mindre än 24 timmar innan upplevelsens starttid.
  • Ändringar som görs senare än 24 timmar före upplevelsens starttid godtas inte.
  • Avbokningstiderna baseras på lokal tid där upplevelsen är.
  • Den här upplevelsen kräver bra väder. Om den är avbokad på grund av dåligt väder erbjuds du ett annat datum eller en fullständig återbetalning.
  • Den här upplevelsen kräver ett minimiantal resenärer. Om den avbokas eftersom minimiantalet inte har uppnåtts erbjuds du ett annat datum/en annan upplevelse eller en fullständig återbetalning.

Vanliga frågor och svar

Svaren nedan är baserade på de svar som reseleverantören tidigare gett till kunders frågor.

Filtrera efter:

F:Erbjuder du hotellhämtning för Hoover Dam Tour från Las Vegas?

S:ja! Upphämtning är tillgänglig från de flesta hotell i Las Vegas Strip och Downtown Las Vegas i en lyxig, luftkonditionerad buss. När du bokar din turné, vänligen meddela var du bor för att boka upphämtning och avlämning på ditt hotell.

apr. 2021

F:Hur kan jag ordna hämtning om jag inte bor på The Strip eller Downtown?

S:Hotellhämtning är endast tillgänglig från hotellen som listas i avsnittet "Turdetaljer" vid kassan. Välj det hotell som ligger närmast din plats. När du har bekräftat, ring telefonnumret på din biljett för att bekräfta dina hämtningsuppgifter.

apr. 2021

F:Hur vet jag när och var jag ska träffas för min Hoover Dam Tour-upphämtning?

S:Se till att ringa telefonnumret på din voucher 24-72 timmar före ditt avresedatum för att bekräfta din exakta hämtningstid och plats.

feb. 2022

F:Kan jag ta med mitt lilla barn på Hoover Dam Tour från Las Vegas?

S:Ja, barn under 2 år kan gå med gratis som knäbarn.

apr. 2021

F:Kan jag ta med en barnvagn på Hoover Dam Tour från Las Vegas?

S:Ja, barnvagnar är tillåtna på bussen. Lagringsutrymmet är dock begränsat, så vänligen notera din begäran i fältet "Specialkrav" i kassan. Se också till att bekräfta din begäran igen när du ringer för att bekräfta dina hämtningsuppgifter.

apr. 2021

F:Är Hoover Dam Tour från Las Vegas handikappanpassad?

S:Ja, det finns rullstolsanpassade fordon med hiss, dock är inte alla fordon utrustade. Om du behöver ett tillgängligt fordon, vänligen meddela oss i rutan "Specialkrav" i kassan.

apr. 2021

F:Kan jag ta med min hund på Hoover Dam Tour från Las Vegas?

S:Servicehundar får åka med bussen med rätt och aktuella papper. Husdjur är inte tillåtna ombord. Enligt FAA-reglerna är inga djur tillåtna på helikoptrar.

feb. 2024

F:Finns det en toalett på bussen under Hoover Dam Tour från Las Vegas?

S:Ja - det finns en toalett på turnébussen för din bekvämlighet.

apr. 2021

F:Hur länge stannar vi vid Hoover Dam under Hoover Dam Tour från Las Vegas?

S:Du kommer att ha ungefär en timmes ledig tid vid Hoover Dam för foton och utforskning av dammens exteriör.

apr. 2021

Resenärsbilder

Läs mer

Recensioner

4,0
1 443 omdömen
Totalt antal omdömen och totalbetyg baserat på Viators och Tripadvisors omdömen
0
0
0
0
0
Omdömen från Viators resenärer.
Visar 1–10 av 1 443 omdömen
Stor bussupplevelse, Hoover Dam-turné lite underväldigande
Rhys_K, mars 2024
Busshämtning, hållplatser och kommentarer var fantastiska och gjorde turnén värt mödan. Hoover damturen (som inte körs av grayline) var dock inte särskilt engagerande och var i princip 2 . 5 timmar av att stå runt i långa köer och höras som boskap.
Svar från värd, apr. 2024
Hello Rhys_K, Thank you for leaving Gray Line such a nice 4-star review. We are thrilled that you enjoyed your day with us and our driver/guide. Since 1910 the Gray Line family of nearly 200 worldwide sightseeing companies have been seeking out the best guides in every destination we serve, so it's nice to know our guide did such a great job and had great suggestions. On behalf of everyone at Gray Line around the globe, I want you to know that we all hope to see you on another adventure sometime very soon. Regards, Michael S / GL Vegas Customer Service
Dam Ozzy resa
Lee_B, mars 2024
Historien om byggandet av dammen och de mänskliga kostnaderna och förhållandena. Skönt att faktiskt kunna säga att vi har gjort det och bocka av det från hinklistan.
Svar från värd, mars 2024
Hello Lee_B Thank you for leaving Gray Line such a nice 5-star review. We are thrilled that you enjoyed your day with us and our driver/guides. Since 1910 the Gray Line family of nearly 200 worldwide sightseeing companies have been seeking out the best guides in every destination we serve, so it's nice to know our guide did such a great job and had great suggestions. On behalf of everyone at Gray Line around the globe, I want you to know that we all hope to see you on another adventure sometime very soon. Regards, Michael S / GL Vegas Customer Service
Fantastisk resa till Hoover Dam
Sara_T, mars 2024
Bra sätt att se Hoover Dam och omgivande hållplatser utan att behöva oroa dig för att skaffa en hyrbil. Vi älskade vår busschaufför och alla hans fakta om Vegas och det omgivande området
Svar från värd, mars 2024
Hi Sara_T, Thank you for leaving Gray Line such a nice 5-star review. We are thrilled that you enjoyed your day with us and our driver/guide. Since 1910 the Gray Line family of nearly 200 worldwide sightseeing companies have been seeking out the best guides in every destination we serve, so it's nice to know our guide did such a great job and had great suggestions. On behalf of everyone at Gray Line around the globe, I want you to know that we all hope to see you on another adventure sometime very soon. Regards, Michael S / GL Vegas Customer Service
Fantastisk tid!
Jennifer_K, mars 2024
Mike var en utmärkt reseguide. Han visste vart han skulle ta oss för att få de bästa fotooperationerna! Turnén var extremt informativ
Svar från värd, mars 2024
Hello Jennifer, Thank you for leaving Gray Line such a nice 5-star review. We are thrilled that you enjoyed your day with us and our driver/guides Michael. Since 1910 the Gray Line family of nearly 200 worldwide sightseeing companies have been seeking out the best guides in every destination we serve, so it's nice to know our guide did such a great job and had great suggestions. On behalf of everyone at Gray Line around the globe, I want you to know that we all hope to see you on another adventure sometime very soon. Regards, Michael S / GL Vegas Customer Service
Håll dig borta! Boka någon annanstans!
Andreas_K, mars 2024
Vi kom fram till upphämtningsplatsen i tid. Väntade där i cirka 25 minuter bara för att få veta att turnén var överbokad och vi hann inte med bussen. Vi är bara några dagar i Vegas och det här var ett bucket listobjekt som de har förstört för oss. Jag skulle inte rekommendera att boka med dem.
Svar från värd, mars 2024
Dear Andreas_K, On behalf of everyone at Gray Line Las Vegas I do want to offer our sincere apologies for the overbooking issue you experienced. It is never our intention to overbook an excursion and this occurred due to a clerical error in our office. As you know, we immediately refunded your tour cost and rebooked you complimentary for the next day. As you did not show for the complimentary tour, we believe this did not ultimately work for you. In closing, I want to again apologize, and wish you all the best in your future travels. Sincerely, Michael S. / GL Customer Service
Hoover Dam 2023
David_B, okt. 2023
Går till botten av dammen Även promenader på Pat Tillman Bridge Kafématen var utsökt och tog inte lång tid att förbereda
Svar från värd, okt. 2023
Hello David_B, Thank you for leaving Gray Line such a nice 5-star review. We are thrilled that you enjoyed your day with us and our driver/guide. Since 1910 the Gray Line family of nearly 200 worldwide sightseeing companies have been seeking out the best guides in every destination we serve, so it's nice to know our guide did such a great job and had great suggestions. On behalf of everyone at Gray Line around the globe, I want you to know that we all hope to see you on another adventure sometime very soon. Regards, Michael
Utmärkt turné
Darlene_B, sep. 2023
Utmärkt reseförare, Paulie, gav oss massor av information när vi reste, ibland var han också rolig, försåg oss med massor av kallt vatten, var tillbaka för att hämta oss när han sa att han skulle. Han hämtade oss lite senare från vårt hotell än den utsatta tiden, vilket gjorde oss lite nervösa men jag ringde kontoret och han var nästan framme. Bussen hade inte Viator på sig men den hade Grey Line med små bokstäver. Skulle vara bra om det också hade Viator eftersom vi inte var säkra på att detta var vår upphämtning och vi kanske inte hade kommit vidare om vi inte hade bett det. Turnén vid dammen var också bra med en guide som talade mycket tydligt och högt. Vi rekommenderar denna turné till alla utom små barn.
Svar från värd, sep. 2023
Hello Darlene, Thank you for leaving Gray Line such a nice 5-star review. We are thrilled that you enjoyed your day with us and our driver/guide Paulie. Since 1910 the Gray Line family of nearly 200 worldwide sightseeing companies have been seeking out the best guides in every destination we serve, so it's nice to know our guide did such a great job and had great suggestions. On behalf of everyone at Gray Line around the globe, I want you to know that we all hope to see you on another adventure sometime very soon. Regards, Michael
Fantastisk turné, men ..
Jessica_C, sep. 2023
Hade en utmärkt rundtur till hooverdammen och vår guide var fantastisk, men jag är inte supernöjd med företagets sida. Varför skulle du överboka en turné? ! Vårt sällskap lyckades BARA, fyra andra personer som skulle hämtas på vårt hotell fick stanna kvar eftersom det inte fanns tillräckligt med platser på bussen för dem. Jag mådde dåligt. . . allt handlar inte om pengar.
Svar från värd, sep. 2023
Dear Jessica, Thank you for being a Gray Line customer and we are happy that you enjoyed your Hoover Dam excursion with us and that you found the guides to be fantastic. At Gray Line we rarely overbook and when it does happen it is usually the result of having to change the coach we were planning to use, this is usually due to a last minute mechanical issue with the scheduled equipment. In closing, I want to again thank you for your review and I want to wish you all the best in your future travel endeavors. Sincerely, Michael
Snabb liten utflykt för att ge dig en smak av Hoover
Hal_H, sep. 2023
Guiden var mycket bra och gav massor av tips om området. Tiden vid dammen var lite bråttom men överlag fungerade bra.
Svar från värd, sep. 2023
Hi Hal_H, Thank you for leaving Gray Line such a nice 5-star review. We are thrilled that you enjoyed your day with us and our driver/guide. Since 1910 the Gray Line family of nearly 200 worldwide sightseeing companies have been seeking out the best guides in every destination we serve, so it's nice to know our guide did such a great job and had great suggestions. On behalf of everyone at Gray Line around the globe, I want you to know that we all hope to see you on another adventure sometime very soon. Regards, Michael
Gå en annan väg
Judy_M, sep. 2023
Den faktiska Hoover Dam-turen var utmärkt men bussen var nästan en timme försenad, vi skyndade oss genom alla hållplatser som ledde fram till själva turnén. Intercom-systemet var hemskt. Vi kunde inte förstå någonting. De sista raderna i bussen var VARMA. AC cirkulerade inte.
Svar från värd, sep. 2023
Dear Judy_M, Thank you for having chosen Gray Line for your Hoover Dam excursion and we are sorry for missing your sightseeing expectations. In particular I would like to apologize for the issue you experienced with the intercom system and if you found the coach to be too warm. Everyone's temperature expectations differ and it can be hard to keep everyone comfortable. We are sorry that his affected your enjoyment of the magnificent Hoover Dam. In closing, I want to thank you for leaving us feedback and wish you all the best in your future travels. Sincerely, Michael
Ingen faktisk resa, ingen återbetalning
Sally_R, sep. 2023
Vi kom till bussen vid tidpunkten på bokningen och ingen buss kom. Vi kontaktade operatören och fick veta att bussen faktiskt anlände 90 minuter innan detta och vi borde ha ringt dem för att ta reda på den verkliga hämtningstiden. Tydligen står det detta i det finstilta men det är inte alls självklart. Andra turer vi bokade kontaktade oss via olika vägar för att försäkra oss om hur vi skulle hämtas. Denna operatör gjorde inte detta. Vi nekades en återbetalning och erbjöd endast en ombokning för ytterligare 10 $ vardera. Vi tackade nej, eftersom vi istället själva fick en taxi till dammen.
Svar från värd, sep. 2023
Dear Sally_R, At Gray Line we do appreciate that had chosen us for your Hoover Dam excursion, however the reconfiguration information isn't in the small print, it is made very clear & apparent, as testified by all the other guests that were on that excursion with us. As with most tour/transportation providers we do not refund for no-shows. In closing, we do wish you all the best in your future travel experiences. Sincerely, Michael S.
Högre förväntningar...
Veronica_V, mars 2023
Turnén i sig var okej. Först fick vi höra att turnén behövde skjutas tillbaka en dag på grund av underhåll. Vi fick en partiell återbetalning och tur att vi kunde göra justeringarna men hörde att andra inte hade lika tur. Jag tror att föraren, Derrick, gjorde sitt bästa men hämtade oss 40 minuter för sent och var fortfarande tvungen att göra ytterligare hämtningar. Vi anlände till Hoover Dam runt 11:10 på morgonen vilket ledde till att turen avbröts vilket innebar att det inte räckte med tid för kraftverksturen, vilket var den främsta anledningen till att vi valde denna specifika turné. Derrick var optimistisk och berättade massor av historier och skämt om dammen och Lake Mead, men bristen på tid orsakade en förhastad turné.
Svar från värd, apr. 2023
Dear Veronica, Thank you for being a Gray Line customer and we are sorry for missing your expectations and in particular the late pickup. When you work around the busiest tourism corridor in the world sometimes unexpected delays can occur, which are usually the result of worse morning traffic than normal, unscheduled road works, or difficulties locating guests at a previous pickup point. We are sorry this affected your day, and if you felt rushed at any point. In closing, we do want to wish you all the best in your future travel experiences and we thank you for your feedback. Regards, GL Vegas Customer Serv
Missnöjd
Mark_A, mars 2023
Vi gick inte. Vi registrerade oss för en fullständig rundtur och dagen innan fick vi veta att vi bara skulle få se utsidan och presentbutiken. Vi blev mycket besvikna.
Svar från värd, apr. 2023
Dear Mark_A, Thank you for being a Gray Line customer and we are sorry we missed your expectations. The Hoover Dam's visitor center is having some work done on the elevators they use for the power plant tour, currently when the tour departs Las Vegas in the morning, we do not know the status of the visitor elevators and that was the cause of your missed power plant tour. We have been providing refunds for guests who did not get to go on the power plant tour. In closing, I want to again apologize for missing your sightseeing expectations and I want to wish you all the best in your future travel experiences. Sincerely, GL Vegas Customer Service
Fick inte besöka dammen!
Kari_G, mars 2023
Vi var 2 minuter försenade till clownen och bussen väntade inte (även om den väntade 20 minuter vid nästa hållplats för folk som aldrig dök upp!) ! ! ! Busschauffören höll kommunikationen och vi kunde köra ner till skylten för att mötas där. Ljudsystemet i bussen var inte klart, svårt att förstå. Men sedan vid dammen nekades vi tillgång till turen (som var tänkt att ingå). Tour damen var mycket trevlig.
Svar från värd, apr. 2023
Dear Kari_G, Thank you for being a Gray Line customer and we are sorry we missed your expectations. The Hoover Dam's visitor center is having some work done on the elevators they use for the power plant tour, currently when the tour departs Las Vegas in the morning, we do not know the status of the visitor elevators and that was the cause of your missed power plant tour. We have been providing refunds for guests who did not get to go on the power plant tour. In closing, I want to again apologize for missing your sightseeing expectations and I want to wish you all the best in your future travel experiences. Sincerely, GL Vegas Customer Service
Hoover Dam Tour
Sheila_S, mars 2023
Den här resan var inte vad den trodde, mycket besviken. Förarens kommunikation var hemsk, ingenting förklarades helt för oss om vad vi kan förvänta oss! Också när vi köpte våra onlinebiljetter var vi inte medvetna om att det inte inkluderade kraftverksturen? Eller ingen reseledare alls! Skulle inte rekommendera…. Hitta en annan turné!
Svar från värd, apr. 2023
Dear Shiela_S, Thank you for being a Gray Line customer and we are sorry we missed your expectations. The Hoover Dam's visitor center is having some work done on the elevators they use for the power plant tour, currently when the tour departs Las Vegas in the morning, we do not know the status of the visitor elevators and that was the cause of your missed power plant tour. We have been providing refunds for guests who did not get to go on the power plant tour. In closing, I want to again apologize for missing your sightseeing expectations and I want to wish you all the best in your future travel experiences. Sincerely, GL Vegas Customer Service
Besviken men ska försöka igen nästa gång
Charlene_J, mars 2023
Vi bokade vår turné för tisdag, vi fick ett samtal på måndagen att bussen gick sönder så tisdagen var inställd så kunde vi boka om till onsdagen. Vi skulle åka i onsdags så vi kunde inte göra det. Vi fick veta att våra pengar skulle återbetalas inom cirka 5 dagar. Det är det sista vi hörde från det här företaget
Svar från värd, apr. 2023
Dear Charlene, Thank you for having chosen Gray Line and we are very sorry to have disappointed you by having to cancel your scheduled Hoover Dam. We do realize how this can disrupt our guests vacation plans, which is why this is a very rare occurrence for Gray Line. Regarding your refund- when we process a refund it can take 3 to 5 business days for the banking system to process the transaction and return the funds to your card. Once we process a refund at our card terminal we do not have control over the time it takes, this depends on the card type and the banks involved. In closing, we want you to know that we hope to see you on a tour during your next visit to Fabulous Las Vegas, AND we want to wish you all the best in your future travel adventures. Sincerely, GL Vegas Customer Service
Högt rekommenderad!
Maille_D, mars 2023
Detta var en fantastisk turné! Reseguiden var energisk, rolig och mycket informativ! Vi hade gott om tid att turnera Hoover Dam efter den guidade turen. Rekommenderar starkt att använda Grey Lines! Bra kundservice!
Svar från värd, mars 2023
Hello Maille_D, Thank you for leaving Gray Line such a nice 5-star review. We are thrilled that you enjoyed your day with us and our driver/guide. Since 1910 the Gray Line family of nearly 200 worldwide sightseeing companies have been seeking out the best guides in every destination we serve, so it's nice to know our guide did such a great job and had great suggestions. On behalf of everyone at Gray Line around the globe, I want you to know that we all hope to see you on another adventure sometime very soon. Regards, GL Vegas Customer Service
Återbetalning
Alysia_A, mars 2023
På grund av felkommunikation kunde vår bussgrupp inte delta i någon av de tillgängliga turerna. Mellan att få veta att kraftverksturen inte var tillgänglig, när den var tillgänglig, och även att få veta att vi fick biljetter till en guidad rundtur från regeringen när biljetterna vi fick faktiskt inte tillät oss att komma in i den, allt vi kunde göra var att gå runt dammens utsida. Vänligen återbetala våra biljetter eftersom vi kunde ha haft samma upplevelse för vad vi gjorde för mycket mindre pengar. Tack
Svar från värd, mars 2023
Dear Alysia_A, Thank you for being a Gray Line customer and we are very sorry for the elevator issue you experienced during your recent Hoover Dam excursion. The Visitor Center and the power plant tour are provided by the Bureau of Reclamation, US Department of the Interior and while they maintain the site to the highest levels, however on rare occasions they can have trouble with elevators that the power plant tour depends upon. Gray Line was advised prior to your tour, that they were having an issue on that day. This is why our driver/guide gave you the information that they provided. We are sorry that the elevator tour affected your day In closing, I want to wish you all the best in your future travel experiences. Sincerely, GL Vegas Customer Service
Besviken
Mark_M, mars 2023
När vi blev upphämtade av vår reseledare informerade han oss om att kraftverksturen inte längre var i drift. I fortsättningen skulle vi få pass för en guidad guidad rundtur i resten av anläggningen. Men när vi anlände till Hooverdammen tillät de pass som vi fick oss bara en självguidad rundtur i besökscentret och inte i resten av dammområdet som också kommer för att ta reda på att kraftverket körde turer och när vi försöker gå till dörren som fick oss av reseledaren att dörren var låst och måste omdirigeras till andra sidan av dammen.
Svar från värd, mars 2023
Dear Mark_M, Thank you for being a Gray Line customer and we are very sorry for the elevator issue you experienced during your recent Hoover Dam excursion. The Visitor Center and the power plant tour are provided by the Bureau of Reclamation, US Department of the Interior and while they maintain the site to the highest levels, however on rare occasions they can have trouble with elevators that the power plant tour depends upon. Gray Line was advised prior to your tour, that they were having an issue on that day. This is why our driver/guide gave you the information that they provided. We are sorry that the elevator tour affected your day In closing, I want to wish you all the best in your future travel experiences. Sincerely, GL Vegas Customer Service
Inte vad du betalar för. Rekommenderar inte.
Ruth_D, mars 2023
Jag begär en återbetalning. Vi fick inte kraftverksturen som annonserades och jag betalade för. Busschauffören var svår att förstå och skulle hosta och nysa in i mikrofonen.
Svar från värd, mars 2023
Dear Ruth_D, Thank you for being a Gray Line customer and we are sorry we missed your expectations. The Hoover Dam's visitor center is having some work done on the elevators they use for the power plant tour, currently when the tour departs Las Vegas in the morning, we do not know the status of the visitor elevators and that was the cause of your missed power plant tour. We have been providing refunds for guests who did not get to go on the power plant tour. In closing, I want to again apologize for missing your sightseeing expectations and I want to wish you all the best in your future travel experiences. Sincerely, GL Vegas Customer Service
...

Jämför liknande upplevelser

1 / 3
Aktuell
Blir sannolikt slutsålt
Ingen bild
Rundtur till Hoover Dam från Las Vegas

1 439

4 timmar 30 minuter
Kostnadsfri avbokning
Från
74,00 US$
Ingen bild
Smågrupps Hoover Dam Tour från Las Vegas

92

5 timmar
Kostnadsfri avbokning
Från
103,99 US$
Ingen bild
Hoover Dam Exploration Tour från Las Vegas

184

5 timmar
Kostnadsfri avbokning
Från
60,00 US$
Ingen bild
3-timmars Hoover Dam Small Group Mini Tour från Las Vegas

3 502

3 timmar
Kostnadsfri avbokning
Från
65,00 US$

Upptäck liknande saker att göra